Мониторингтің барлық құралдары

Мемлекеттік сатып алу веб-порталы

Мемлекеттік сатып алу веб-порталы – электрондық мемлекеттік сатып алу қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай нүктесін қамтамасыз ететін мемлекеттік ақпараттық жүйе. Ол қатысушыларды тіркеуді, мемлекеттік сатып алуды жоспарлауды, өткізуді және мониторингілеуді, ақпаратқа, статистикалық мәліметтерге қол жеткізуді, түсіндірулерді қамтамасыз етеді және мемлекеттік сатып алубұзушылықтардыдағы  азайтуға көмектеседі.

Сайтқа өту

Білім базасы

Қазақстанда 2021-2022 жж. оқу орнының құрылыс құны
Зерттеу
Қоғамдық мониторинг: 1-жағдай. «Бір көзден» сатып алу үрдістерін талдау
Нұсқаулар
Қоғамдық мониторинг: 2-жағдай. «Бір көзден алу тәсілімен» сатып алуды негіздемелерді дұрыс пайдаланбау фактілерін анықтау
Нұсқаулар
Қоғамдық мониторинг: 3-жағдай. Белгілі бір тұтынушының «сүйікті» жеткізушілерін және басқа тәуекелдерді анықтау
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 1-жағдай. Заңнамалық өзгерістердің әсерін бағалау
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 2-жағдай. Мемлекеттік сатып алу арқылы бюджет қаражатының игерілуінің % жедел есебі
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 3-жағдай. Елдегі, белгілі бір аймақтағы немесе нарықтағы мемлекеттік сатып алудың тиімділігіне талдау жүргізу
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 4-жағдай. Белгілі бір нарықта жеткізушілер болмаған кезде нарықтағы сәтсіздіктерді (нарық сәтсіздіктерін) анықтау
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 1-жағдай. Әлеуетті өнім берушінің мемлекеттік сатып алуға қатысу тарихын талдау
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 2-жағдай. Басқа аймақтардағы, салалардағы ұқсас тапсырыс берушілермен сатып алу қызметінің нәтижелерін салыстыру
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 3-жағдай. Нақты өтінім үшін әлеуетті өнім берушінің бағасының негізділігін бағалау
Нұсқаулар
Жабдықтаушылар: 1-жағдай. Мемлекеттік сатып алулардағы бәсекелестердің кәсіпкерлік қызметін талдау
Нұсқаулар
Жабдықтаушылар: 2-жағдай. Әлеуетті тұтынушылардың сатып алу қызметінің тарихын талдау
Нұсқаулар
Жабдықтаушылар: 3-жағдай. ТЖҚБНА үшін сатып алу статистикасын жинау арқылы жеткізілімдер үшін тауарларды таңдау стратегиясын қалыптастыру
Нұсқаулар
Жабдықтаушылар: 4-жағдай. ТЖҚБНА бойынша сатып алу тарихын және бәсекелестердің қызметін талдау негізінде жеткізілетін өнімге баға саясатын қалыптастыру
Нұсқаулар