Бұзушылықтың барлық түрлері

Артық қор сатып алуды жоспарлау

Клиенттер тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді олардың нақты қажеттіліктерінен асатын шамадан тыс көлемде сатып алуды жоспарлайды.

Мысалы, бір ұйым 100 компьютер сатып алады, ал штатта небәрі 50 адам бар немесе аурухана жанар-жағар майды тым көп сатып алады (өткен жылмен немесе басқа ауруханалармен салыстырғанда).

Бұзушылықтың бұл түрін анықтау үшін сізге қажет:

  • ұйымдардың сатып алу жоспарларын зерделеу;
  • қажеттілікті анықтау үшін сыртқы ақпарат көздеріне қол жеткізу;
  • анықталған қажеттілік пен жоспарланған сатып алу көлемдерін салыстыру үшін сараптамалық бағалау жүргізу;

Осындай бұзушылықтарды анықтау үшін «Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу деректерін талдау» қоғамдық модулін пайдалануға болады:

  1. Зерттелетін тұтынушылар санатын анықтау. Талдау үшін тұтынушылардың белгілі бір санатына немесе жоспар элементтеріне назар аударған жөн. Категориялаудың мүмкін аймақтарына мыналар жатады:
  • аумақтық топ — мүмкін сіз өзіңіздің қалаңыздың сатып алуларын бақылайсыз.
  • функционалдық топ — мүмкін сіз мектептерді/ауруханаларды/әкімдіктерді сатып алу бойынша маманданған боларсыз.
  • әдістері бойынша топтастыру — бәсекелестікке жатпайтын сатып алу әдістерімен жоспар тармақтары сізді қызықтыруы мүмкін.

2. Зерттелетін тұтынушылар тобына арналған жоспарлар тізбесін «Параметрлер жоспарының кестесі» парағын пайдалану арқылы қалыптастыру, оның шеңберінде тұтынушылар тобына үлгіні қалыптастыру қажет (мысалы, сүзгіге сүзгі қою). атауында мектептерді көрсете отырып, барлық тұтынушыларды таңдау үшін «мектептер» сөзі). Нәтижесінде сізде әрі қарай талдау үшін осы санаттағы тұтынушыларға арналған жоспарлардағы барлық элементтердің тізімі болады.

3. Басқа ұйымдар арасында үлкен сомалар мен жоспарлардың ұқсас тармақтары бар санат үшін әдеттегі сатып алулар қызығушылық тудыратынын ескеріңіз.

4. Жоспарлардың тармақтарына сілтемелердің болуы қажеттіліктерді бағалау үшін сатып алынған өнімдердің саны туралы деректермен танысуға мүмкіндік береді.

5. Ұйымның қызметі туралы мәліметтердің сыртқы көздері қажеттілікті растау немесе теріске шығару үшін қажет.

Халыққа арналған бизнес-барлау модулімен жұмыс істеу туралы толығырақ ақпаратты «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік сатып алудың мемлекеттік мониторингі» вебинарының материалдарынан таба аласыз (модуль бойынша брифинг 1:52:02-ден 2:16:00-ге дейін).

Жауапты органдар / НҚА

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті (ҚР ҚМ ІМАК)

Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының сақталуын бақылау, оның ішінде камералық бақылау

010000, г. Астана, пр. Жеңіс, 11

gov.kz/memleket/entities/kvga?lang=kk

Қазақстан Республикасы облыстарының ішкі мемлекеттік аудит департаменттері

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің аумақтық бөлімшелері

Жергілікті жерде тексерулер жүргізу

010000, г. Астана, пр. Жеңіс, 11

gov.kz/memleket/entities/kvga/about/structure/100/1?lang=kk

Бас прокуратура

010000, Астана қ, Мәңгілік Ел даңғылы, 14

gov.kz/memleket/entities/prokuror/contacts?lang=kk

Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі

Экономикалық және қаржылық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу

010000, Астана қ., Қабанбай батыр даңғылы, 19, Б блогы

gov.kz/memleket/entities/anticorruption/contacts?lang=kk

Сатып алу мысалдары

Тапсырыс беруші 1500 орындық тергеу изоляторын салуға тапсырыс берсе, облыста ол 650 орынға толық толтырылмаған.

«ҚР ІІМ 2013 жылы Оралда уақытша ұстау изоляторының құрылысына тапсырыс берген болатын, ол 2017 жылға дейін аяқталуы тиіс болатын. Оралда неліктен 1500 орындық тергеу изоляторы бар екені түсініксіз, қалада 650 орындық ескі СИЗО ғимараты бар, ол ең жақсы жағдайда үштен екіге толы, сонымен қатар қалада жаңа қатаң режимдегі түрме бар».