Қоғамдық мониторинг: 1-жағдай. «Бір көзден» сатып алу үрдістерін талдау
Нұсқаулар
Қоғамдық мониторинг: 2-жағдай. «Бір көзден алу тәсілімен» сатып алуды негіздемелерді дұрыс пайдаланбау фактілерін анықтау
Нұсқаулар
Қоғамдық мониторинг: 3-жағдай. Белгілі бір тұтынушының «сүйікті» жеткізушілерін және басқа тәуекелдерді анықтау
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 1-жағдай. Заңнамалық өзгерістердің әсерін бағалау
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 2-жағдай. Мемлекеттік сатып алу арқылы бюджет қаражатының игерілуінің % жедел есебі
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 3-жағдай. Елдегі, белгілі бір аймақтағы немесе нарықтағы мемлекеттік сатып алудың тиімділігіне талдау жүргізу
Нұсқаулар
Заң шығарушылар (саясаткерлер): 4-жағдай. Белгілі бір нарықта жеткізушілер болмаған кезде нарықтағы сәтсіздіктерді (нарық сәтсіздіктерін) анықтау
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 1-жағдай. Әлеуетті өнім берушінің мемлекеттік сатып алуға қатысу тарихын талдау
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 2-жағдай. Басқа аймақтардағы, салалардағы ұқсас тапсырыс берушілермен сатып алу қызметінің нәтижелерін салыстыру
Нұсқаулар
Тапсырыс берушілер: 3-жағдай. Нақты өтінім үшін әлеуетті өнім берушінің бағасының негізділігін бағалау
Нұсқаулар